Ερωτηματολόγιο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου

2019-02-03

Το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου δημιούργησε ηλεκτρονική φόρμα καταγραφής επιμορφωτικών αναγκών με στόχο, όπως γράφει, την υποστήριξη των εκπαιδευτικών. Το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο, που εστάλη στα σχολεία με αρ.πρ. 232/18-1-2019 και στο οποίο καλείται ο/η κάθε εκπαιδευτικός να απαντήσει έως 5/2, δεν μπορεί να εκληφθεί ως σοβαρή προσέγγιση ενός τόσο σημαντικού ζητήματος για την εκπαιδευτική κοινότητα. Εκτός από το διάτρητο της διαδικασίας -μπορεί ο οποιοσδήποτε γνωρίζει τον σύνδεσμο να λάβει μέρος- και τους περιορισμούς (θεματικές ενότητες), βάζει τους συλλόγους διδασκόντων σε μια διαδικασία πλειοδοσίας σχετικά με το ποια αιτήματα θα επικρατήσουν. Η όλη προσέγγιση μοιάζει να είναι προσχηματική ενώ δεν αποκλείεται μέσω της συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου (Σπουδές επιπλέον του βασικού πτυχίου) να επιδιώκεται να μετακυλιστεί και το «βάρος» της επιμόρφωσης στις πλάτες των εκπαιδευτικών.

Ως Σύλλογος Εκπαιδευτικών της Λακεδαίμονος απαιτούμε από την πολιτεία να αναλάβει υπεύθυνα και οργανωμένα σοβαρές πρωτοβουλίες για την ουσιαστική επιμόρφωσή μας, κατά χρονικές περιόδους (π.χ. ανά πενταετία) με πλήρη απαλλαγή από τα διδακτικά μας καθήκοντα και πάντα σε συνεργασία με τα Πανεπιστήμια της χώρας.

Μιας επιμόρφωσης που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κάθε ειδικότητας και θα συμβαδίζει με τις απαιτήσεις της σύγχρονης παιδαγωγικής σε όλα τα ζητήματα.

Καλούμε τους/τις συναδέλφους/ισσες να απέχουν από τη διαδικασία συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου αλλά και τους συντονιστές να λάβουν σοβαρά υπ' όψη την κριτική μας ώστε να διεκδικήσουμε, από κοινού, ουσιαστική και πλήρη επιμόρφωση.

Το Δ.Σ.